نوشته شده توسط : hiwebex

مفهوم صفحه فرود در طراحي سايت حرفه اي  چيست؟

در اين بخش مي خواهيم در خصوص تاثير شگفت انگيز صفحه فرود بر روي تبليغات بعد از طراحي سايت حرفه اي صحبت كنيم. در ابتدا توضيح مختصري از مفهوم صفحه فرود را ارائه مي دهيم تا با كاربرد اين صفحه در طراحي سايت حرفه اي بيشتر آشنا شويد. بعد از طراحي سايت حرفه اي در هر حيطه اي كه مشغول به كار هستيد نيازمند به يكسري تبليغات و بازاريابي براي شغل خود مي باشيد. يكي از راه هاي بازاريابي آنلاين در طراحي سايت حرفه اي استفاده از تكنيك طراحي صفحه فرود در سايت مي باشد. صفحه فرود يا لندينگ پيج در واقع صفحه اي است كه كاربر با كليك بر روي بنر تبليغاتي شما در ساير سايت ها به اين صفحه وارد مي شود كه به دليل موقعيت صفحه اصطلاحا به آن صفحه فرود گفته مي شود.

ويژگي هاي صفحه فرود در طراحي سايت حرفه اي

در طراحي سايت حرفه اي اگر شما صفحه فرود موثر و مطابق با اصول روانشناسي را طراحي كنيد مي تواند در تبليغات و فروش شما نقش پررنگي را ايفا كند. براي داشتن يك صفحه فرود مناسب و مطابق با اصول بازاريابي و روانشناسي باد دقت كنيد كه متن ارائه شده شما در صفحه فرود مي تواند تاثير ويژه اي بر روي كاربر داشته باشد بنابراين در نگارش متن صفحه فرود دقت كنيد كه جذابيت و بازي با كلمات به صورت حرفه اي مي تواند به راحتي نظر كاربران را به سمت مجموعه شما جلب كند.

يكي ديگر از نكاتي كه در طراحي صفحه فرود در طراحي سايت بايد به آن توجه كنيد اين است كه به هيچ وجه از علايم و تصاوير متحرك استفاده نكنيد چرا كه كاربر قرار است با خواندن متن جذاب شما اقدام به تماس يا ثبت سفارش كند و استفاده از تصاوير متفرقه و علايم متحرك باعث مي شود كه حواس كاربر از هدف اصلي پرت شده و به مقصد نهايي نرسد.





:: برچسب‌ها: طراحي سايت حرفه اي , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: